18 april 2011 :')

Heyy guysss <3 see tajuk aku ? kayy aku nak story pasal semalam , hihi . semalam macam macam jadi kat aku -.- yang sakit ada yang happy ada :) macam macam adaa XD HAHAHA , kayy firstly aku kena marah ngn cikgu -.- aku tak bersalah aku cuma insan yang lemah XDD HAHAHHA , pahal aku ni -.- jiwang lebih lebih XD sebenarnyaa aku tengah betulkan stocking , titbe dia marah marah aku sbb pandang tempat lain -.- kayy aku cool je laaa , tapi agak malu la XDD 

kayyy second , pipi aku terkena something -.- aku tak reti nak explain kat mcm mana XD YA ALLAH ! sakit nak mampuih weyhhhh -.- tapi aku gelak je XD aku tak nangis :) hahahaha , ni sebab nabilaa laa ni g buat lawak pandai sekali aku yang kena -.- hahaha , kayy takpe nabilaa aku maafkan kau XD lepastuu ada something nabilaa buat -..- SECRET* XDD

then time kat perhimpunan ada chinese pijak kasut aku -.-  aku malas nak marah so aku buat bodoh je la , then titibe nabila pergi himpap pahaaa aku kot -.- bapak ah , kesakitan dia *WOW* -.- aku rasa nak termapuih dah time tu XD tapi kitaa kena SABAR <3 yang pasal happy punyaa tak sempat nak cerita XD k laa cau , papai :)


Thanks Reading :)