hari ni paling tak best -..-

heyyy guyss :) salam . jawab cepat ! hihi . korang tau tak kenapa tajuk aku macam tu ? mesti taktau ken ? apahal aku pandai sangat tanya soalan bodoh macam tuu xD kayyy actually aku nak story kat korang pasal aku kurang sihat :( hmmmm . muntah jee kerjaa -..- sumpah penat gilaaa . dah laa hari ni aku nak pergi beli kain untuk baju rayaaa :/ so aku tak sempat nak ikut mak aku beli pun . sebab aku kena balik awal dgn bapak akuu :(

sedih kan ceritaa aku ? mulamula dari rumah lagi aku rasa nak termuntah tapi buat chill je laa dulu xD sekali timee tengah jalan jalan tuu aku dah cakap ahh kat mak aku nak muntah -.- nasib baik ada plastik so selamat laa xD then aku dah muntah uhh . kakak aku cakap aku punyaa muntah macam air teh xD ngek ouh .

then lepas tuuuu aku dah tak larat gilaaaaaaaaa . lepastuu setiap kedai mesti aku duduk xD tujuan aku masuk kedai tuu sebab nak cari kerusi jaaa xD pastuuu ntah macam mana ntah aku careless kott -..- aku maybe tertinggal plastik ada baju mama . so mama pun marah ahhh . then dah lama lama tuu kakak aku cari jumpaaaaaa <3 yeayyyyy :D pastuu mama terus belanja MCD :) hihi . tapi aku tak ada seleraa nak makan :( shooo shadddd bukan ? pastu aku balik ngan bapak aku balik balik je muntah again -.- alaahaii . YA ALLAH TOLONG LAA SEMBUHKAN HAMBA MU INI :) AMIN <3 korang pun doakan aku tauuu :D babai .

p/s : sorry sebab aku letak banyak kali lepastuu xD baju rayaa aku colour orangee <3 yeayyyy :D iloveyou mama , btw Happy Mother's dayy tauu mama :) ILOVEYAAA <3


Thanks Reading :)