yoyoyo :D

heyy guyssss . OMAIGOD . esok exam dah habiss :D YESSSSSSSSSSSSSSSS . bahagiaa hidup aku kayyyy -..- hihi . ala hari ni nak cerita pasal exam la kan ? apa lagi . kau ni buat buat taktau pulak . aku penamporr japgi xD 


Tadi exam apaa donggg -..- omaigod . kayy dah ingat dah  . tadi exam sejarah . SUMPAH MACAM ERRR -..- tapi yang lawaknyaa time cikgu cina tu dia masuk kelas aku , then time kitorang tengah semak kertas , dia dgn bangganyaa ckp *SEKIRANYA ADA KERTAS YANG CACAT SILA PULANGKAN KEPADA SAYA xD* tak boleh blaaaa an ? aku dgn khai bahan ahhh apa lagiii xD HAHAHA .


lepas rehat PK -..- OMAIGOD . LAGI LAA SUSAH . Aku tak baca buku sgt pun selak selak je . sekaliii hamik akuuuuu . soalan diaa macam nak terkeluar otak aku , then aku kutip balik ahh masuk balik dalam kepala xD HAHAHHAAHAA . bodoh bodoh je . k laa cauuuu . babai :)


Thanks Reading :)