Hai awak,awak dan awak :-)

hai awak awak semua :-) SALAM SATU MALAYSIA :p Dah lama saya tak sentuh blog saya yang tak seberapa ni.Maaf.Hihi.Boleh tak saya nak cerita benda yang lepas yang saya takkan lupakan?Boleh tak -.- Cehhh ayat nak menggelabah.Padahal benda tu baru dua hari lepas xD


Kay firstly,Dua hari lepas maybe hari malang aku xD Aku kena kejar dengan hanjing :-( Wuuuu sumpah tak best.memalukan lah.Hmm.Nasib baik aku naik basikal.Kalau aku jalan kaki ntah tinggal tulang lah badan aku xD hahaha.Sumpah malu weyhhhhh :-( yang membe aku lagi nak gelak gelak kan aku -.- heh.nasib malam.kalau siang hari orang nampak muka aku lagi lah malu -.-.-.-.- hahaha.

And and second,Semalam bolaaa kan kan?siapa taktau mahu kena penampar -.- haha.Singapore Actor paling terbaik sekali :-) menyampah aku tengok.Aku menyampah je.bapak aku fuuuuuuu garang weyhhh.takut aku xD Mak aku semua jerit-2 :-) Wuuuuu pekak sikit lah telinga aku.Kejap lagi aku korek telinga okay lah tuwwww :p eeeee gelinya aku.hahaha.Kau geli takyah lah baca -.- aku bukannya paksa pun :p kay sambung,Tapi takpelah.!1-1 dari 1-0 -.- Bersyukur kay.Maybe Malaysia takda rezeki nak menang.And ada orang cakap Malaysia lupa nak solat isyak :/ Sebab Tu lahhh tak menang tuuuu.Weeeeee ^^vWhatever It Is Malaysia Is the Best :****